U.S.A, Juni - Augusti 2009

Nu när jag befinner mig på andra sidan Atlanten startar jag en blogg för mina nära och kära som är kvar hemma i Finland. Det är omöjligt att kunna ha kontakt med alla så ofta som jag skulle vilja och att försöka uppdatera allihopa med jämna mellanrum via mail och FB börjar bli tjatigt. Dessutom påverkar tidsskillnaden att när jag har tid att sitta vid datorn sover de där hemma och tvärtom. Och att ens börja skicka några bilder härifrån via mail är nästintill omöjligt.

Det är svårt att komma ihåg allt när man väl pratar med någon och då skall ju allt gås igenom, om vad som har hänt hemma, vad man har shoppat, helgens fester hit och dit, vädret här och där och så vidare. Och när man skall berätta allt när man är hemma igen lämnar så mycket bort och vem orkar vänta på det, ingen av oss ^^.

Därför kommer jag att uppdatera er här på bloggen med vad jag gör här och vad som händer mig i New York under sommaren.


Massor med Kramar från NYC ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0