Lördag

Jag började lördagen med att sitta i Bryant Park och sola i några timmar. Efteråt gick jag ut på shopping på 5th ave och 34th street. Jag gillar de affärer som ligger där, bland annat Forever 21, Victoria Secret, American Eagle och Bebe finns där. Hem hade jag med mig riktigt fina saker!

På kvällen var jag hemma med Norah och tittade film på en av de 2000 kanaler som finns här. Svårt att välja vad man vill se när utbudet är så stort^^. Och när man väl hittar något man vill se får man stå ut med att de pausar var femte minut, verkligen nervkittlande när man försöker sätta sig in i filmen.


























Varje måndagkväll har de utomhusbio i Bryant Park. Bara de visar någon film jag kan tänka mig att se skall jag nog gå dit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0